helandeinreharmoni.blogg.se

Varmt Välkommen till min blogg! Jag heter Veronica och arbetar deltid som Vägledare och Healer. Jag arbetar med universums energier och änglarna vi har runt oss. I denna bloggen kommer jag att försöka förklara vad energier gör med oss. Kommer även förmedla budskap från änglarna m,m

Tänk värda ord

Publicerad 2019-08-18 14:52:18 i Helande Inre Harmoni,

Vi vill gärna söka våran lycka i andra människor. Vi söker och ensamhet skrämmer oss till den grad att vi till och med mår dåligt för att vi inte tror på oss själva på vår inre styrka och vår själsliga kraft.
 
 
En inre längtan, en saknad efter något/ någon, "om jag bara hade detta eller det här så skulle jag vara lycklig då skulle jag duga"
Så länge vi har oss själva, våran inre styrka att finna balansen inom oss för att se att lyckan inte kommer utifrån.
 
Vi har kraften och makten att förändra .. du är spindeln i nätet, du styr din båt.. allt utgår från dig .. du är din bas. Ingen annan har makten att bestämma eller kontrollera hur dina dagar ska se ut eller hur du ska leva ditt liv, detta är upp till dig.
Kom ihåg att du har kraften , allt börjar hos dig och världen är din spegel.
 
♥️ Finns inget finare än att se årstider förändras samma sak med förändring i det inre och det yttre.. låt det inte skrämma dig att förändrats precis som årstider så är det endel av livet ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica

Varmt Välkommen till min blogg! Mitt namn är Veronica och har förstått att jag kan hjälpa mina medmänniskor med de energier som omger oss alla. Det har tagit sin tid att inse detta, jag kom i kontakt med de andliga energierna i början av 90-talet då jag hade en vän som redan hade insett sin gåva. Hon såg min rädsla men även min nyfikenhet. Det va inte förrän för ett par år sedan som jag började att arbeta med det andliga då jag själv genom gick en livskris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela